sOFT1 CRM

Οι επιχειρήσεις σήμερα, ανεξάρτητα από την οργάνωση, το μέγεθος και το αντικείμενο δραστηριότητας, έχουν τη δυνατότητα να βελτιώσουν την παραγωγικότητα των στελεχών
τους και την ποιότητα των υπηρεσιών τους, αξιοποιώντας σύγχρονα μηχανογραφικά συστήματα. Το CRM της SoftOne προσφέρει στην επιχείρησή σας ολοκληρωμένη και άμεση πληροφόρηση για καλύτερη οργάνωση και λήψη αποφάσεων στην επαφή με τον πελάτη, καθώς και απαράμιλλη εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες σας.

Με το Soft1 CRM αποκτάτε τη δυνατότητα να εφαρμόσετε πιο αποτελεσματικά τη στρατηγική πωλήσεων σας, να κερδίσετε νέους πελάτες, να βελτιώσετε αισθητά την πιστότητα του πελατολογίου σας, ώστε να αυξήσετε την κερδοφορία σας. H πελατοκεντρική στρατηγική του Soft1 CRM δημιουργεί σχέσεις αμοιβαίου οφέλους ανάμεσα σε εσάς και τους πελάτες σας και αποτελεί ουσιαστικά σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την επιχείρησή σας.

Η ενότητα CRM αποτελεί μέρος και συμπληρώνει
το ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα Soft1.
Αξιοποιεί τις ήδη καταχωρημένες πληροφορίες
από τις υπόλοιπες ενότητες και προβάλλει
τη συγκεντρωτική εικόνα του πελάτη.
Ο χειριστής της εφαρμογής αποκτά το κατάλληλο
εργαλείο για τον άμεσο εντοπισμό ευκαιριών
για συμπληρωματικές πωλήσεις, την εύκολη
πρόσβαση στο ιστορικό πληρωμών,
τον προσδιορισμό οικονομικής δυνατότητας
για επιπλέον αγορές, τον έλεγχο διαθεσιμότητας
προϊόντων, την άμεση ενημέρωση πελατών
για τις παραγγελίες τους, την αποδοτικότερη
στρατηγική προσφορών κλπ.

Το CRM της Soft One:

  • λειτουργεί τοπικά, μέσω Internet ή
    ως υπηρεσία Software as a Service
  • συγκεντρώνει και επεξεργάζεται κάθε
    πληροφορία, με προσθήκη νέων πεδίων και
    προσαρμογή των οθονών σε εξειδικευμένες
    απαιτήσεις
  • χρησιμοποιεί εξατομικευμένες φόρμες,
    όπως νέες οθόνες για καταχώριση δεδομένων
    προσαρμοσμένες σε συγκεκριμένες ανάγκες
  • προσφέρει ροή εργασίας με συγκεκριμένες,
    οριζόμενες ενέργειες για κάθε διαδικασία της
    επιχείρησης